Breaking News

Popular News

Enter your email address below and subscribe to our newsletter

HAFTALIK REKLAM GÜNDEMİ

Share your love

10 yılın yolculuğu!

Dicle Elektrik ve DEPSAŞ Enerji’nin 10. yıl kutlaması, reklam stratejilerini toplumsal sorumluluk ve sürdürülebilirlik temalarına odaklayarak güçlü bir mesaj iletiyor. “Bu Emeğe Değer” ve “Aramızda Bir Bağ Var” kampanyaları, şirketin bölgesel hizmet vizyonunu ve sosyal katkılarını vurgulayarak marka imajını güçlendiriyor. Gençlerin spor faaliyetlerine destek verme ve yenilenebilir enerjiye vurgu yapma, hedef kitleyle duygusal bir bağ kurmayı amaçlıyor.

https://mediacat.com/10-yilin-yolculugu/

Bankacılığın rahat hali!

ON Dijital Bankacılık’ın “Bankacılık ON’la Rahat” kampanyası, masrafsız ve konforlu bankacılık deneyimini vurgulayarak müşterilere hitap ediyor. Kampanya, Büyük Balık imzasıyla hazırlanan ve ON’un yeni logosuyla dikkat çeken bir reklam setini içeriyor. Octopus Film’in prodüksiyonuve Burak Kolcu’nun yönetmenliği, kampanyanın görsel anlatımını güçlendiriyor. ON Dijital Bankacılık, özgürlük, kolaylık ve rahatlık arayanları kendine çekmeyi hedefleyerek reklamcılıkta etkili bir strateji izliyor.

https://mediacat.com/bankaciligin-rahat-hali/

Prime video’da reklamlı dönem!

Prime Video’nun reklamlı döneme geçişinin, Amazon’un içeriklere daha fazla yatırım yapma hedefiyle uyumlu bir strateji olduğunu gösteriyor. Reklamsız deneyimi sürdürmek isteyen abonelerin ek bir ücret ödemesi gerektiği, bu da platformun gelir modelinde bir değişikliği işaret ediyor.

https://mediacat.com/prime-videoda-reklamli-donem/

Gülümseyen bir maskenin ardında gizlenenler!

Norwich City FC’nin Samaritans iş birliğiyle gerçekleştirdiği ruh sağlığı kampanyası, dışarıdan görünen ve içsel duygular arasındaki farkı vurgulayarak izleyicilerde derin bir etki bırakıyor. Erkeklerin ruh sağlığı konusundaki toplumsal bir soruna odaklanması, reklamın güçlü bir mesaj taşımasını sağlıyor. Kampanya, futbolun ötesine geçerek geniş kitlelere ulaşan ve önemli bir bilinçlendirme sağlayan etkili bir reklam çalışması olarak öne çıkıyor.

Kalbi olan markalar yaratmak!

Monroe’nun “Kalbi Olan Markalar Yaratmak” kampanyası, markaların duygusal bağ kurma çabalarını vurgulayarak Emotion ID kavramını tanıtıyor. Her markanın özgünlüğüne odaklanan bu yaklaşım, markaların dinamik ve duygusal bağlamda daha zengin bir varlık haline gelmelerini amaçlıyor.

Sektörden Güç Birliği: “Reklam Ve Pazarlama İletişimi Derneği” Kuruldu!

Ülkemizde yılda iki kez yayınlanan “Tahmini Reklam Ve Medya Yatırımları Raporu” nun İlk Genel Kurulu 26 Aralık 2023’ te TBWA\İstanbul ofisinde gerçekleştirildi.

Paydaşları olan altı derneğin; Reklamverenler Derneği, Reklamcılar Derneği, İnteraktif Reklamcılar Derneği, Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama Ve Reklamcılık Derneği,Açıkhava Reklamcılar Vakfı ve Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği ve üyelerin katılımı ile gerçekleştirildi.

Sorunlu Reklamcılık Ekosistemi’ni oluşturmak, büyümenin sağlıklı ve organize şekilde sürdürülmesini sağlamak için kurulan REPİD’ in araştırma konuları arasında cross-mediaölçümü, marka güvenilirliği, sürdürülebilirlik, Yapay Zekasektörel ve mevzuat uyumu konuları yer alacak fakat öncelikli olarak Reklamın Ekonomiye Katkısı gibi sektör araştırmaları yer alacak.

Aynı zamanda, Nisan 2024 tarihinde gerçekleştirilecek .1.Olağan Genel Kurul’a kadar görev yapacak REPİD Yönetim Kurulu, REPİD Denetleme Kurulu ve REPİD Disiplin Kurulu üyeleri belirlendi. 

Cildini her gün yeniden sev!

Bepanthol Derma’nın “Cildini Her Gün Yeniden Sev” kampanyası, cilt bakımını özel anlarla ilişkilendirerek kullanıcılarına günlük yaşamlarında pozitif bir perspektif sunuyor. Reklam, İstanbul’un çeşitli mekanlarındagerçekleştirilen çekimlerle yerellik hissi uyandırıyor. Ürünün içeriği ve reklam filmi, cilt bakımına olan duyarlılığı vurgulayarak potansiyel kullanıcılarda etkileşim yaratmayı hedefliyor.

https://www.pazarlamasyon.com/cildini-her-gun-yeniden-sev

Hani Kurumsaldık’ın Yeni Sezonu 2024’te Başlıyor!

Yazar Mürsel Ferhat Sağlam’ın sunduğu Hani Kurumsaldık,2021’de yayına girmiş ve kısa sürede çok sevilerek fenomenhaline gelmiştir.

Kurumsallaşma, Markalaşma ve Dijitalleşme’yi konu alan,akademik bilgi ve sektörel deneyimleri de aktaran podcastserisi Hani Kurumsaldık 2024’te birbirinden farklı konseptleriile artık her cumartesi yayında!

Spotify, Apple Podcast, Google Podcast ve Youtube gibi birçok mecrada sizlerle olacak.

Burger King’den “Hangover” lara Özel Kampanya!

Burger King Brezilya’nın neşe saçacak yeni fikri “HangoverWhopper” yılın ilk günü en perişan görünenleri ödüllendirecek.

DM9 reklam ajansı işe tasarlanan bu ilginç kampanya,müşterilerin yılbaşı partisi sonrasında ruh hallerini ölçmek için bir yüz tanıma teknolojisi geliştirdi. Kişi ne kadar kötü görünürse Burger King o kadar özel indirimler sunacak!

Burger King uygulamasından ya da Hangover  Whopperinternet sitesini ziyaret ederek siz de bu indirimden yararlanabilirsiniz!

Metin: İrem Arpacı & Burçe Asöcal

Share your love
Ahmet BULDUR
Ahmet BULDUR
Articles: 36

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Stay informed and not overwhelmed, subscribe now!