Breaking News

Popular News

Enter your email address below and subscribe to our newsletter

2023’te Açık Hava Reklamında Yaratıcılık Yarışı!

Share your love

2023’ün dinamik atmosferinde, caddelerin ve meydanların vazgeçilmezi olan outdoor çalışmaları, markalar için etkili bir ses olmaya devam etti. Bu yazımızda, 2023’te outdoor reklamın önemini ve başarılı kampanyaları keşfedeceğiz!

Boğaz’da dev bir gri tişört dalgalanıyor!

Rexona’nın Boğaz’da dalgalandırdığı dev gri tişört, üstün koruma vaadiyle dikkat çeken bir reklam kampanyasını temsil ediyor. 72 saat kesintisiz koruma sunan Üstün Koruma Serisi’nin öne çıkan özelliği, Milli sporcular Ferhat Arıcan ve Busenaz Sürmeneli’nin katılımıyla görsel bir şekilde kanıtlanıyor. Gri tişörtün CGI videosuyla Boğaz’da yapılan bu etkileyici açık hava çalışması, Rexona’nın inovasyonunu vurgulayarak marka bilinirliğini artırmaya yönelik güçlü bir reklam stratejisi olarak değerlendirilebilir.

Devasa ruj fırçası asfaltı kırmızıya boyadı!

L’Oréal Paris’in dev ruj fırçası animasyonuyla asfaltı kırmızıya boyaması, yeni Infallible Matte Resistance likit rujunu tanıtmak için yaratıcı bir yaklaşımı temsil ediyor. CGI teknolojisinin kullanıldığı kampanya, likit rujun 16 saate kadar dayanıklılığını vurgulayarak dikkat çekiyor. Arabanın üzerine çapraz şekilde yerleştirilen devasa ruj fırçasının asfaltı renklendirmesi, cesur bir giriş çağrısını destekliyor. Instagram’da paylaşılan mesaj, markanın renkli dudak oyununu bir üst seviyeye taşıma iddiasını güçlendiriyor. Bu 2023 outdoor çalışması, yaratıcı ve dikkat çekici bir reklam stratejisiyle ürünün çekiciliğini vurguluyor.

Derby’den 3 boyutlu ferahlık!

Derby’nin İstanbul City’s Nişantası AVM’deki dev ekranda sergilediği 3D reklam çalışması, sektöründe bir öncülük niteliği taşıyor. “Sinekkaydı’nın Ta kendisi! VerBi’ Derby” sloganıyla sunulan reklam, görsel efektleriyle ziyaretçilerden büyük ilgi görüyor. Cosmos, OPN ve Titrifikir imzası taşıyan bu 2023 outdoor çalışması, Derby markasının yenilikçi ve dikkat çekici pazarlama stratejisinin bir parçası olarak değerlendirilebilir.

Gerçeklik Sınırlarını Sorgulatan Viral Açık Hava Reklamı!

Maybelline’in Londra’da gerçekleştirdiği CGI tabanlı açık hava kampanyası, dev kirpiklerle toplu taşıma araçlarını süsleyerek sosyal medyada viral bir etki yaratmış. Yaratıcı çalışma, sanal ve gerçek dünya sınırlarını sorgulatan bir tartışma başlatarak, özellikle CGI teknolojisinin gerçekçiliğiyle dikkat çekiyor. Bu kampanya, kozmetik markasının ürün tanıtımını etkili bir şekilde gerçekleştirerek, 2023’te açık hava reklamcılığının yaratıcılık potansiyelini vurguluyor.

Pol’s İçin Dikkat Çekmenin “Doğalı Bu”

Pol’s bu reklam kampanyasında, Nişantaşı sokaklarında 3D açık hava reklam çalışması ile “Doğalı Bu, Çünkü Sadece Meyve” diyerek ürünlerinin doğal ve katkısız olduğunu güçlü bir şekilde vurgulamıştır. ”DoğalıBu” sloganı ile İstanbul City’s AVM’ de dev ekranda sergilenmiştir. Birbirinden farklı ürünleri ve bu ürünlerin ‘doğallıklarını kaybetmeden pakete giriyor’ mesajını 3D teknolojisi ile vermiş ve büyük bir ilgi toplamıştır.

Senin gibisi yok!

Samsung Türkiye’nin Galaxy Z Flip5’i tanıtmak için kullandığı CGI destekli açıkhava kampanyası, telefonun katlanabilme özelliğini estetik ve gerçekçi bir şekilde sergileyerek dikkat çekici bir reklam anlatısı sunuyor. Sanatçıların Blender programıyla gerçekçi modellemeleri ve hareketli kamera teknikleri, reklamın 2023’te outdoor ortamda etkileyici bir şekilde değerlendirilmesini sağlıyor.

URBAN Care’den 3D Açıkhava Reklamı

Urban Care, şehrin en göz alıcı noktası Nişantaşı sokaklarında 3D açık hava reklamı ile dikkatleri çekti. “Daha Güçlü ve Daha Dolgun Saçlar” sloganı ile yayınlanan yeni çalışmasında, ürünlerini 3D animasyonla tanıttı.

Yenilikçi projeleriyle adından söz ettiren Urban Care, 3D açık hava reklamı ile birbirinden farklı dört şampuanının özellikleri ve görseli ile İstanbul City’s AVM’deki dev ekranda yayınlayarak büyük bir ilgi toplamayı başardı.

ETİ Browni Intense’den 3D Efektli Reklam Kampanyası

Eti Browni Intense, başrolünde Demet Özdemir’in yer aldığı oldukça iddialı bir 3D reklam kampanyası gerçekleştirdi. “İçinden Geldiği Gibi Mutlu Et Kendini” dediği bir kampanyayla yola çıktı. Akmerkez ekranlarında yer alan bu iddialı kampanya oldukça da ses getirmiştir.

https://webrazzi.com/2023/11/30/eti-browni-intenseden-3d-efektli-reklam-kampanyasi/

Hopi 3D Reklam Çalışmasıyla Caddeye Taştı

Hopi, “İcat Çıkarma” vizyonuyla yenilenirken, bu yenilenme yolculuğunu şehrin en kalabalık noktalarından biri olan Nişantaşı’nda City’s AVM ve Akmerkez’de 3D açık hava reklamı ile duyurdu. Hopi’nin yeni ürünleri tanıtılırken aynı zamanda özelliklerini de öğretmeyi amaçlayan 3D reklam çalışması ‘Önce bi’ hopi’ sloganı ile yayınlandı. Renkli ve canlı görselleri ile her yaştan insanın dikkatini çekmeyi başardı.
https://www.aa.com.tr/tr/sirkethaberleri/e-ticaret/hopi-3d-reklam-calismasiyla-caddeye-tasti/682782

2023, markaların özgün ve etkileyici bir şekilde tüketicilere ulaşma konusunda büyük fırsatlar sunan bir yıl olarak öne çıktı. Bakalım bu trend 2024’te bizlere neler gösterecek?

Metin: İrem Arpacı & Burçe Asöcal

Share your love
Ahmet BULDUR
Ahmet BULDUR
Articles: 36

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Stay informed and not overwhelmed, subscribe now!